♥ ♥ ini geng mafia hifaz ♥ ♥

Monday, January 25, 2010

Cuti-cuti Malaysia @ Pangkor Island, Perak 23-24 Jan 2010


Yeah…joget joget gelek gelek shuffle shuffle (eh tetibe je!!)..
Adeh…terseliuh..haha mereng..dah jangan mengarut lagi (-_-“”)



aku mau monyet ini tp kyo xmau belikan..poor me (-_-')



Day 1 – Friday 22Jan2010


The journey has begun (ececeh~~)..
Memandangkan pagi sabtu seawal mungkin nak mula gerak pi pangkor..
So aku n mira diwajibkan diharuskan disunatkan untuk bermalam kat rumah sewa eh silap..
Kat villa orang kaya.. kat villa kyo.. haha kyo jgn mare aku tau (^_~)
So after maghrib bermula la perjalanan aku..
Tunggu bas 6z (2 bas rapid aku lepaskan..giler kemut aku ni kan..haha… actually kemut + pokai + malas nak jalan jauh2)..
Nasib baik dah malam…kurang orang dalam tren komuter..yeah dapat duduk!! (giler darat + batak leh duduk)..
Sampai kelana jaya.. kite makan dulu!!!! (tp ckp kt kyo nak tempat plg murah..xnak tempat org kaya kelana jaya..haha..giler kesian kan??? Elaun xmasuk lagi!!!)
So kitorang makan kat tasik.. tasik pet ah namenyer kat tepi stadium kelana jaya.. ke ape name stadium tu ek?? Lupe la.. adeh (-_-“)
Dinner with yee mee sizzling + teh o ais..lupe nak ambik gambar..dah lapar sangat (-_-!)


dalam kete kyo..aku co-driver yang suka menyesatkan orang..hahaha

breakfast @ sabak bernam - kg kyo.. arigato to family kyo.. sangat sedap dan kenyang (@_@')


kat umah kyo~~~

Day 2 – Saturday 23Jan2010


Fuiyyyyyoooohhhhh…catat record!! Yeah!!!!
Naper??? Bangun awal giler…
5 lbh dah bagun dah (@_@)
Sebabnya tersedar kyo bangun…
Dan paling catat rekod is…mandi awal giler (aku paling susah nak mandi awal..bangun awal xsusah tapi mandi…adeh sejuk!! Kambing???? LOL)
Giler semangat nak p pangkor..


otw to lumut, perak... (saje je ambik gambar bunga ni sbg hadiah sebab duk terjoget2 depan aku)



atas feri - the ombak..membelah ombak

Dalam kesejukan (mmg kambing abis)..
Kitorang meredah kesunyian pagi (erkhh…sunyi ke??)
Trus ke Klang untuk ambik Linda..
Pastu sampai sabak bernam kampong kyo..
Yeah..masyukkkk!!!
Naper?? Sebab leh breakfast..
Nasi lemak + pisang goreng + milo yang shedappp!!!
Kenyang…berrpppp…Alhamdulillah…





at pantai teluk nipah...seronok~!


hmm....boleh tak aku dah malas nak menulis?? takde idea plak...huhu
tengok je la gambar ni boleh??
nanti kalau aku rajin aku update balik..
mood bercerita hilang plak..adeh..sorryyyyyyy~~~


saya suka buaian..bila jumpa buaian saya pasti akan terbuai-buai (sengal -_-")



@ coral island - ditinggalkan oleh pemandu boat (-_-')



mandi manda - aku tak mandi sebab aku kambing takut air..haha..aku xbawak suar lebih (+_+)



seronok bergambar (^_^)


the six of us



the rent car..indah khabar dari rupa.. xlarat naik bukit sampai kitorang naik cuak!!


jalan yang sangat2 mengundang sakit jantung (T_T)

boat trip..sangat laju & sedikit meluruhkan jantung



driver boat yang suka ikut sama posing masuk kamera..gc jugak mamat ni




dinner - sedap + berbaloi~~

nite walking... mencari souvenir
family room @ suria beach resort...aku sengaja sepahkan katil utk pastikan tiada barang tertinggal (alasan..ngeh3x)




@ balcony




yeah.. we stayed here..cheap + ok la~~




@ kota belanda...met some frendly villagers..especially budak2~~




i love you + sarang hae yo + 143 = 343???



ye..saya kat perak (tgk tangan aku tunjuk perak ok~~)




suke2 background ini~~



roti canai..yummy


dalam feri~~~


luar feri (luar feri??) hirup udara segar + nyaman


wif mira~~

love the scenery~~

abc yang dah cair...tapi sodappp..curi yang gee punya..haha

mee bandung.. gee punya..rugi tak ambik mee bandung jugak..huuuuu

mee rebus..not bad but not as yummy as mee bandung..nak mee bandung!!
www.tips-fb.com

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...