♥ ♥ ini geng mafia hifaz ♥ ♥

Wednesday, April 21, 2010

♥ ADAMAYA ♥ 1 KISAH CINTA, 1 IMPIAN YANG BELUM TERLAKSANA ♥

Oh ♥ADAM♥ .. I lurve u damn much!!! ♥♥♥
Haha.. tibe2.. pe kes wei??
Adam mane plak dah aih!!

Hehe.. tu citer la.. kat tv3..
♥ADAMAYA♥ ..slot Akasia..
Addicted giler2 la..
Kul 6.30pm wajib kuar dari bilik lepak kt bilik tv..
Sanggup berpeluh2 tgk TV..

Nak wat camner..
Bilik tv xde kipas..
Ha? Xde kipas? biar betik?
Ye..betik la.. betik pun terkejut..
Bese la duk kolej kedekut ni..gni la jadinyer..
Gile kemut nak letak kipas..

Ok2..lupekan pasal kolej kemut..

Lets talk about ♥ADAMAYA♥
Tak nak cakap pasal sinopsis cerita tu..
Tapi nak kaitkan dgn diri sendiri..

♥ADAMAYA♥
Sebuah kisah cinta selepas kahwin..
Cinta halal..
Kekasih halal..

Ape kaitan ngan aku?
Kaitannyer..
Aku pernah impikan kisah cinta sebegini..
Cinta selepas kahwin..
Cinta yang diredhai..
Semaian cinta yang halal dan suci..

Eh tak percaya tu impian aku?
Suke ati kome la nak percaya ke idak..
Teman bagitau aje..

Mesti sweet kan?
Baru nak berkenalan..
Still malu2 segan2..
Tapi dah boleh buat pe2 pun yg kiter suke..
Takde rase berdosa atau ape..
Sweet~~~~

Dapat plak suami macam ♥ADAM♥
sape tak impikan suami camtu?
Oh kamoo seorang yg tak betul if x idamkan seorang suami begitu..
Romantik, encem bergaya, kaya, educated, baik, penyayang, beragama..
Perghh perfect husband..

Walaupun de cinta yang tak halal menghalang..
Tapi cinta yang halal pasti akan menang juga..
So sweet...

Cinta yang tak halal = cinta yang tiada ikatan sah..
Cinta yang penuh dgn air mata..
Mungkin sbb tu Islam mengharamkan couple before kahwin..
Lebih banyak merana dari bahagia..
Hurmm..
Haruskah aku kembali kpd impian ku?
Bercinta selepas kawen bkn sebelum kawen..
Ya ALLAH bimbinglah aku ke jalanMU...

Some statement I lurve taken from ♥ADAMAYA♥ :
"I sayang suami I" - akhirnya cinta halal menang!!
"Mungkin dia bagi kau cinta, tapi dia bagi aku jiwa, dunia, akhirat"
"Awkkan tanggungjawab saya..so saya kena laksanakan la tanggungjawab saya..saya dah diamanahkan oleh keluarga awak untuk jaga awak.." - so sweet!!!



>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

OST ♥ADAMAYA♥ - Yang Terindah

Semenjak kau hadir dalam hidupku
Tiada lagi keresahan
Kau mengetuk pintu hatiku
Tanpa sedar hingga ku izinkan


Kau yang bernama cinta
Kau yang memberi rasa
Kau yang ilhamkan bahagia
Hingga aku terasa indah

Maaf jikaku tidak sempurna
Tika bahagia mula menjelma
Bila keyakinan datang merasa
Kasih disalut dengan kejujuran

Mencintai dirimu
Merindui dirimu
Memiliki dirimu
Hingga akhir hayat bersama kamu


Kau yang bernama cinta
Kau yang memberi rasa
Kau yang ilhamkan bahagia
Hingga aku terasa indah

Kau yang bernama cinta
Hingga aku rasa indah



hifazFOOT: tapi sum1 ruin my mood tadi.. sgt menyampah ngan org melayu yg suke bagi statement "xtgk cite melayu..xminat cite melayu".. yeekkkss!!! dier lupe ke dier org melayu? ke mamai igt dier org bangla? ape perasaan bile kite suke sgt cite tu tp dier leh ckp gtu?? BENGANG!!!! pastu try nak sms HOTFM ZON BENGANG..xde number la plak!! duk tgh cari2.. dah abis segmen zon bengang.. eiiiii BENGANGNYER!!

www.tips-fb.com

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...