♥ ♥ ini geng mafia hifaz ♥ ♥

Tuesday, August 10, 2010

:: KU MAHU ::

Salam..

Hoh.. ni semua Kak Sya punya pasal..
Ekeke tibe2 je Kak Sya jadi mangsa..
Jgn mare ye..

Pada suatu hari yang sgt amat penim..
Penim sebab penuh giler org kat Sogo..
Member Card Day la katakan..
Tapi aku slumber masuk wpun xde kad..
"Nak g surau" - kata ku pada org yg jage pintu Sogo..
Wakaka.. byk ler ko nyer surau,..pdhl nak g food court..
Lalala..ape ku kisah~~~

SOGO

Aku pn masuk..
Mencari sesusuk tubuh..
Seraut wajah..
Yang ku xkenal!!
Adess..
Tanpa pnah ku lihat raut wajahnya..
Tanpa pnah melihat gambarnya..
Aku cuba mencarinya di dalam ribuan warga yg suka shopping..
Cube bayangkan???
-_-"

Tapi akhirnya aku menjumpai Beliau..
Di deretan pakaian Ben 10..
Beliau adalah sifoo (atau Beliau lebih senang dgn pggln Siput) :D
Oh tibe2 join Beliau shopping..
Tibe2 menjd salah seorg drpd ribuan 'shop-a-holic'
Oh pakaian kids mmg stylo mylo..
I loike~~~

Setelah penat dan penim memilih..
Jemputlah untuk makan di food court seperti niat asal..
Ye, tibe2 aku menjadi model kepada photographer cilik..
Siap bagi arahan supaya aku buat gaya tertentu..
Well.. mane tumpahnya kuah kl tak ke nasi..

photographer cilik~~



chumel gigi.. :D

taken by Siput~~

taken by Siput~~

Beliau meminjamkan aku comera (name baru aku dpt hasil join forum fotografi Digital Mukmin) beliau..
Nikon DSLR D90..
Oh best comera itu..
Dan Beliau telah mempromosi (atau lebih kepada meracun fikiran ku kata Beliau)..
Untuk mendapatkan comera itu..
Sampai aku ter'koya' sengsorg..
Nak turun tp p jln tp p jalan kt eskalator yg tengah naik..
Wakaka... haruslah ketawa terbahak2 Beliau, kawan ku & aku sendiri..
Adesss

Jadi persoalannya..
Haruskah saya tukar D3000 sy kpd D90?
Any sponsor?
Sesiapa yg willing to sponsor..
Jasamu akan dikenang..
Hahahaha

p/s: Kak Sya, xsir jual muroh2 ko D90 tu? wat as duit rayo pn xpo...hahhahaa

www.tips-fb.com

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...