♥ ♥ ini geng mafia hifaz ♥ ♥

Sunday, February 21, 2010

Besut Oh Besut Oh Aku Rindu Sayang Kamooo

wah seronok gila dapat balik besut for Gong Xi Gong Xi Fa Cai holiday...
damn x cukup seminggu cuti..
oh.. i have to finish my study asap..
then try to find a job at Ganung or Klate..
So dat weekend i can back to Besut..
(or just stay at home..ulang alik g keje...weeee...beshnyer!!!)
http://www.emocutez.com

aktiviti sepanjang kat besut..
not much actually..
as usual..
spend most of time at home..
yeah..
home sweet home...
cooking together..eating together..
makan besar for chinese new year celebration..
eh aku ni chinese ke??
eh mestila tidak..
tgk warna kulit pun tau.. -_-'
tapi..kita kn 1 Malaysia..
so x salah kan celeb perayaan kaum lain...
lalala alasan btl..keh3x
http://www.emocutez.com

antara aktiviti aku sepanjang cuti:
- bwk anak2 sedara n adik2 jln2 rewang2 abiskan minyak kete jura..hahaha
- shopping mopping ngan mok
- 'jong kuca' ms mok masok.. lalala
- attend kenduri kawen Zarne & Aiman.. congratz for both of u..semoga bahagia hingga hujung nyawa..dunia & akhirat..
- jln2 ke rumah che yam (my mcik)..
- hntr mknn ke umah mok long (my nenek..)
- cakap2 ngepek2 bebel2 ko kucing2 amer...hahaha
- baking cakes..walllaweiii...pndai msk upenyer aku ni...haha koya belana~~~



ok... ni kiranya just summary la ni..nnt aku citer panjang lebar ye~~~~

daaa~~~~~

hifazfoot : hifaz & food will never be separated... \(^_~)/
www.tips-fb.com

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...