♥ ♥ ini geng mafia hifaz ♥ ♥

Sunday, June 20, 2010

:: A Big Smile - DSLR oh DSLR ::

Salam...

Korang semestinye tau doh kan..
Yang aku skang bertitle penjual tudung..
atau abg aku pggl aku as 'tokei butik'..
watever name diberi aku mmg xkisah..
Bcoz im so happy doing this business..

Kawan2 baik aku mmg tau aim sebenar aku terlibat ngan business ni..
Bagi yg xtahu..
I would like to tell here..
Target aku dlm bisnes ni adalah utk beli..
Camera DSLR.. (^_^)

Yela.. nak ambik duit dr mane kan..
DSLR tu bknnyer harga 10sen..
Kl harga 10sen.. 10bijik doh aku beli..haha

So.. aku ambik inisiatif utk berbisnes..
Tp actually xplan pun nk niaga shawls ni..
Satu hari kuar shopping..pastu tertny tokei harga borong shawls..
Then bile fikir harga tu ok..trus beli borong..
Tu la 1st time..tanpa dirancang..

Ms 1st mmg xyakin...sbb aku bknnyer jns peramah pun..
Xreti nok yakinkan org utk beli pun..
Lame2 dah suke plak..
So continue la dgn bersungguhnya..ceehhh
Untuk sebuah kamera DSLR..

Alhamdulillah..
Usaha gigih (gigih kah? :D )
Setelah 3 bulan terlibat dlm bisnes ni..
Guess what?
Duit dah cukup utk beli DSLR..

So alang2 abg aku nok nikoss..
Fikir beli je la trus..
Leh guna utk dorg kawen ni..
So abg g survey kt Kota Bharu..
Berkenan, trus sambar!!
(Macam helang..haha)

Nikon DSLR D3000..
Beli yg biase2 je..
Baru nak belajar kn.. huhu



Nilah ruponyer.. bergaya kan?
Tgk plak pic below:


Sangat Bergaya kan? hahahaha


Xnak poyo doh :P

Ok.. tgk la hasil photographers amateur ni..
Baru nak blajar..
Anyone willing to teach me? ^_~





















www.tips-fb.com

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...