♥ ♥ ini geng mafia hifaz ♥ ♥

Wednesday, June 23, 2010

♥ Yang Sempurnakanku - 6ixth Sense ♥

Kaulah bidadari dalam hidupku
Yang selalu hadir di dalam mimpiku
Bunga yang selalu harungi hariku
Anugerah tuhan yang sempurnakanku

Bila kau jauh
Aku selalu rindu
Bila kau ada
Hatikan berbunga


Ku akan selalu menjadi bintangmu
Menerangi gelap dan mimpimu
Aku setia di sini mengusap tangismu
Menerangi sunyi di hatimu


Bila kau jauh
Aku selalu rindu
Bila kau ada
Hatikan berbunga

Ku akan selalu menjadi bintangmu
Menerangi gelap dan mimpimu
Aku setia di sini mengusap tangismu
Menemani sunyi di hatimu


------------------------------------------------------------

First time dengar je trus tergoda..
Oh aku tergoda terpesona..
Sangat best lagu ini..
Like like like~~

Bestnyer kalau de org nyanyikan lagu ni utk aku..
Hahaha kuat tul berangan..

Oh Adi 6ixth Sense..
Oh Adi dah gemuk sgt dlm videoklip ni..
Mengapakah wahai Adi??
hohoho
(^_~)
www.tips-fb.com

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...