♥ ♥ ini geng mafia hifaz ♥ ♥

Sunday, June 12, 2011

:: Last Entry Pasal Piala FA. Kenapa Saya Excited Lebih ::

Salam...


Menang kena bahan.
Kalah pun kena bahan.
Hahaha. Gelak je la.


Ramai yang cakap.
Eleh dan2 Terengganu menang, terus ngaku peminat Ganung.
Dan2 gak minat bola.
Dan2 jadi peminat bola sepak.


Oh yeah.
Aku pun kena gak la kan.
Pasal aku Besut..
Aku pun at first cakap nak sokong 2-2 pasal aku sempadan kan?


Aku memang sokong both la at first.
Tapi x tengok pun games mase mula2 tu.
Salah satu sebab - tv1 x clear.
Ye la dalam xminat pun, duk tgk semua excited..
Aku pun jadi excited la sikit nak tengok gak la kan.


Then terus tukar tv3.
Penat eh nak tengok pemain2 duk kejar bola.
**bukan hati sukan.


Ade lagi sebenarnyer sebab aku tak suke tengok sukan.


1. Stress
Tensen aku tengok sukan.
Nak tengok bola tu masuk ke x dalam gol.
Isk tensen. wat berdebar je.
Pastu masa plak bile nak abis tah.
Tensen tunggu game nak abis **nak2 kl team yg kite sokong tu mcm dah nak menang.


2. Aku pembawa malang.
Hwaaaaa....
Yang ni sedih wooo.
Salah satu sebab la ni.
Aku rase aku pembawa malang je.
Asal aku tengok game,
mesti team yang aku sokong kalah.
Asal aku x tengok, mak aih menang la plak -___-"
Sedih tau x.
So aku salu je ckp xnak tengok.
Cth kl badminton team Malaysia.
**aku suke tgk badminton**
Kadang2 aku xnak tengok.
Bukan sebab xsokong.
Tapi sebab nak bagi Malaysia menang.
Pastu kadang2 aku saje cakap.
"Aku xsir r sokong ore ni. Sebab mesti kalah. aku nok sokong dier ni"
**padahal dalam hati nk sokong yang aku ckp kalah tu. saje je guna reverse psiko utk diri sendiri. huhu


Ha terharu x?
Aku sanggup xtengok sbb nak bagi team yg aku support menang. Hak3x




Then, malam tadi..
Tengok kat fb..
Tengok Klate dah score 1 gol.
Frust la gak kn.
Sebab hati aku dah kat Ganung dah time tu.
**sebab fb dah kecoh Klate menang.**
Aku pun frust la.
Tiba aku terase nak tukar channel.
Elok2 plak aku tukar channel tv1.. gooolll!!!!!
EH??? gol??? eh???
Oh yeaaahhh.
Gooolllll!!!!
Rasa macam..
Eh gol la plak time aku tukar channel..
Ni excited ni.


Tapi pastu aku pun buhsan balik.
Plus stres tengok game.
Ye la dah le duk sorang2.
Xde feel langsung.


So aku tukar la balik tv3.
Pun buhsan sebab Shah Jaszle jadi ustaz.
Oh kamong. Xseswai langsung -____-"


Then aku tukar plok ke tv1..
Tengok la...
Xlame pastu..
Goool!!!!
Oh My Gucci!!!
Aku bawa tuah malam ni!!
Hak3x.


Dats the reason y aku excited lebih ok bile menang.
So to all yg suke ckp2 tu..
Setiap org ade alasan masing2.
Hek3x :D


& to all yang duk mengutuk Klate or mengutuk Daudsu terutamanya..
Stop it ok!
Dier tak sengaja!
Dier dah cube yang terbaik!!
So jgn nak kutuk2 wat page bagai.
Tak matang lansung!!


Secara keseluruhannyer..
Baik Klate or Ganung..
2-2 best.
Semangat yang jitu.
Tahniah to all of u.
U all did really well.


Malaysia boleh!!!!




p/s: tengah tunggu keputusan akhir SUKMA.

www.tips-fb.com

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...