♥ ♥ ini geng mafia hifaz ♥ ♥

Saturday, June 18, 2011

:: Tak perlu jeles or takut dan bergaduh sebab saye. ::

Salam.


Ini adalah entry sesaje.
Bukan benci bukan menyampah cuma nak bagitau.


Ehem2...
Tak yah la nak jeles ngan aku.
Nak jeles nak marah2 nak merajuk bila aku komen.


Dont worry ok.
Aku bukan seorang yang hidup dalam kenangan.
Aku hidup untuk masa sekarang dan masa depan.
Bukanlah bererti aku tak pandang masa lalu..
Cuma bila aku dah lepaskan seseorang dari hidup aku..
Bermakna aku memang lepaskan.
Tiada lagi perasaan ape2 pun.
Cuma menganggap sebagai kawan.
Tak lebih dari itu.


Makanya di sini..
Tak perlulah kot nak jeles segala.
Nak bergaduh segala.
Just bcoz aku komen fb dier, dier komen fb aku.
Kata dah lame kenal sehati sejiwa..
Cinta sejati.
Takkan macam tu pun nak takut kot?


Risau sbb dulu ko pnah buat aku macam tu?
Haha. Takutkan hukum karma kah?
Hahahahaha.
Jangan risau ok.
Im not dat type of lady. **mcm lagu hip hop dulu


Dont worry.
Aku takkan buat macam ko dulu.
Sebab aku bahagia dengan hidup aku.
Aku jugak bukan jenis yang suka balas dendam.
Makanya janganlah ko risau aku akan lakukan sesuatu seperti yg pnah ko lakukan dulu.
Hik3x.


**thank to seseorang yg belanja pizza & chicken wing yg katanya aku suke makan. Eh eh, sweet nyer kamu. aku pn xtau aku suke chicken wing sbb yg aku tahu aku suke makan semua makanan. hahahahahahaha.


Thank kaseh banyak2. Sila belanja lagi. haha.


source: pokcik google
www.tips-fb.com

1 comment:

  1. perh sedap tu ayam...hehehhee jgn mara tuan blog

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...