♥ ♥ ini geng mafia hifaz ♥ ♥

Friday, December 3, 2010

:: 100 Hari Bersama Tetttt ::

Day 1 — Your favorite song

Oh..lagu.. sinonim sekali dengan aku..
Balik kg..Adik aku cari aku..
"Kak Jah, ado lagu baru dop?"..
Tak pun..
"Kak Jah, mano lagu baru dlm laptop Kak Jah?"

Dan baru je jap tadi..
Disapa oleh abang kat YM..
"Jah, lagu spider baru tajuk gapo doh?"

Erkk ingat aku ni DJ Hotfm ke aper?
Semua lagu aku update?

Eh2 melencong..haha
OK..lately suke lagu ni..
Hari Bersamanya by Sheila On 7
Lagi suke videoklip lagu ni..

Pe yang spesel?
Cerita dalam video klip ni..
Sangat lucu ok!
Clumsy yang amat dat boy!!
Huh, citer panjang pun tak gune..
Bukan korang suke pun aku membebel mak nenek sorang2 kan?
Layan je la videoklip ni..
Zaasssss!!!

www.tips-fb.com

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...