♥ ♥ ini geng mafia hifaz ♥ ♥

Saturday, April 30, 2011

- Bosang Dengor Lelaki Gni -

Salam.

Nak membebel jap ni. Boleh nggak?
Ala, boleh ke tak.. Aku xkisah! Aku nak membebel gak! :D

Ha, nak membebel pasal perangai sesetangah lelaki.
Bukan pe, based on pengalaman la kan. 
Ye la, Aku suke perati orang tau. 
So beware of me. Wakaka

Some lelaki kan, berperangai camni. Ok let me list down ek.

1. Lelaki baru putus cinta

Lelaki: Saya sebenarnyer sayang sangat kat die. Terase sangat kehilangan dier. Sunyi sangat sekarang.
Perempuan: Oooo.
Lelaki: De tak kawan2 yang single? Tolong ejas boleh?
Perempuan: Errkkk??? 

Ape ke benda sayang giler, xleh hidup tanpa pompuan tu if xsampai satu hari berpisah dah nak menggatal cari lain? Sayang ke tu?
Seyes aku tak paham weiiii.
Sayang bla bla bla..
Pastu suh tlg carikan gf lain.
What the rock is cooking? -___-"



2. Mulut manis macam gula

Lelaki: Ko klas A dulu kan?
Perempuan: Aha.
Lelaki: Ko cantik la skang. Leh ngorat?
Perempuan: Mulut manis ek?
Lelaki: Tak la.. Aku memang suke ko dari dulu pun.
Perempuan: Ooo. Dari bile lagi? Camner ko boleh suka aku plak?
Lelaki: Tak boleh la nak cakap. Bla bla bla

Dah. Sampai setakat tu pun aku akan cop 'mulut manis lebih dari gula'.
Tipu betul. Jumpe pun xpnah mase sekolah dulu.
Pandang apatah lagi kan.
Tiba2 dah besar dah xsememeh cakap dah suke dari dulu.


**pastu nmpk kt fb dier ngorat kawan satu sekolah yang lain plak**


Klise seiiii taktik ngorat.
Bolayan~~~


3. Try & Error

Lelaki: Dulu aku suke Aminah tu. Comel.
Perempuan: Ooo ye ke?
Lelaki: Tapi dier dah de bf.
Perempuan: Kesian.
Lelaki: Tapi xpe, xdapat dier. Skang aku suke ko.
Perempuan: What the rock is cooking??

Boleh plak terus terang cakap camtu.
Pompuan tu 2nd choice la kirenyer?
Cinta ke cmtu?

Lelaki memang suke try & error ke?
Semua dier nak try.
Mane yang sangkut ambik.
Pastu jumpe lagi lawa. Tinggal.
Hi hi bye bye.



4. Aku dah tak sayang dia.

Lelaki: Aku dah tak sayang dier la. Dier dah berlagak la skang.
Perempuan: Oooo.

Usha2 fb:

"Rindu la kat my awek, Mak Minah. Jage diri elok2. Muaaah ^^, " - kat wall fb lelaki tuh.

Hok oloh.
Tadi cakap dah tak sayang.
Dah kutuk kaw kaw.
Tapi still jiwang.
What the rock is cooking?
Ambik hati?
Takut sunyi kl clash?
Tunggu de awek baru dulu baru nak clash sbb takut xmacho r xde awek??


---------------------------------------------------------------

Banyak la dengar macam kat atas tu.
Senang je.
Buat2 offline.
Buat2 idle.
Senang.
Bolayan sudeh.
Dengar sekali leh r tahan. 
Dengar banyak kali nak muntah la gak kan.
Tpi bukan lelaki je pun cmtu.
De gak pompuan camtu.
Oh saya bukan anti lelaki ye.
Just suke memerhati.
Hehehe~~~
Jangan sentap tau lelaki sekalian.
Saje je. Pompuan pun de sesetengah tu same je.
Kadang2 mulut hanya pandai berbicara.
Dalam nyer amat lain dari mulut~~~

p/s: intenet laju wooo dak2 UKM dah cuti. heaven. leh dload muvie ni. kerh kerh kerh :'}



www.tips-fb.com

9 comments:

  1. yang paling atas 2 cambest je..hihi

    ReplyDelete
  2. bagai panahan petir..huhu...so yng bgus ape pakcik prlu buat?... tunggu si dia yg x memaafkan ke?

    ReplyDelete
  3. hoho..jangan sentap2.. tepuk dada tanya iman. pe yang dicari dalam dunia fana ini.. :)

    ReplyDelete
  4. dah xtau nk cri ape...moga diberi petunjuk dri Nya...

    ReplyDelete
  5. haha betul2,
    kalau aku xlayan laki mcm ni malehh hehehe

    ReplyDelete
  6. @budaknakal: boleh tapi jgn lupe backlink ye.. kerh kerh kerh

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...