♥ ♥ ini geng mafia hifaz ♥ ♥

Saturday, April 9, 2011

:: KECEWA. EMO TERLEBIH ::

Salam...

KECEWA.

Sesuatu yang kita plan tak semestinya menjadi.
Sesuatu yang kita excited nak buat untuk orang tak semestinya dihargai.
Tak semestinya excited bagi orang lain.

Jadi, jangan letak harapan.
Dan, jangan beri harapan pada aku.
Dan, jangan suh aku buat ape2 kalau nanti ape yang aku buat tak berbaloi pun.
Buat aku kecewa je.



Bersungguh aku cari dan bawak dari kampung just untuk penuhi permintaan orang.
Aku divide utk setiap orang.
Aku simpan betul2 sampai aku sendiri pun tak jamah.
Sampai masa, cancel nak datang atas alasan yang remeh.
Last2, aku keseorangan.


Jangan berjanji dengan aku kalau rasa tak mampu dikotakan.
Kerna janji itu umpama harapan.
Harapan yang aku pegang. 
Dan aku tunggu.

AKU KECEWA. TERASE. AKU BERHENTI BERHARAP.



mood: xde perasaan. no mood. emo terlebih.





www.tips-fb.com

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...