♥ ♥ ini geng mafia hifaz ♥ ♥

Monday, April 18, 2011

- Teringat ku teringat -

Salam...

Tetibe malam ni teringat pada seseorang..
Member lama..
Tersenyum sorang2 plak..

Teringat masa mula2 kenal..
"Naper budak tu tenung ko?"
Kata2 member baik aku mase tu.
Aku plak tengah makan, tak nampak sesape dah.. **pelahap**
Tengok sekeliling langsung xnampak sesiapa yang plik..
"Sape? Tak perasan pun"
**sambil mulut nganga sumbat makanan**
Saye fokus la buat keje **sila tukar keje = makan**
Tak semena2 tibe2...

"Do my face looks angry?"
Then slumber je duduk depan.
Oit foreigner ni. Tiba2 ja. 
Sangat ingat kot kenangan ni. 
Ye la seorang yang plik -___-"
Perkenalan yang sangat kelakar.

Then berkawan.
1st time kawan sedikit rapat ngan seorang foreigner lelaki.
Tapi sedikit berlagak.
So selalu bertikam lidah.
Haha.
Selalu perasan ramai girlfrens. Tapi xpnah pun nampak ngan sesape.
Haha mulut lebat cakap hebat habuk pun tarak? 
Kerh kerh kerh~~

Satu hari, kitorang keluar..
P midvalley.
Tibe2 ayah dier call..
Telan air liur dengar dier cakap bahasa ibunda dier..
Kasar giler bunyi..hoho
Then, tibe2 bagi aku hp tu suh cakap ngan ayah dier..
Ape sengal budak ni gila pa suh cakap ngan ayah dier -____-"

Pastu pusing satu midvalley..
Semata2 nak beli bunga segar..
Dibaginya bunga betul2 segar besar gedabak..
Malu aku bawak masuk komuter -____-"
Dah tu paksa plak..
Konon nak belanja aku pakaian..
Satu2 kedai branded dier masuk..
Tapi cari baju lengan panjang..
Tak nak bagi aku yang lengan pendek..
Haruslah susah nak cari kan.
Paksa jugak aku ambik pakaian.
Ugut xnak bagi balik.
Ceh. 
Last2 aku pilih t-shirt ja. sbb suke t-shirt je time tu.
Tu pun dier marah. 
Aih rugi plak rase xjadi pisau cukur time tu..wakakaa
Anak orang kaya. Rugi2 :P 
Last2 dapat pakaian, seluar, bunga segar & 1 heart pillow.
Heart pillow tu sampai skang ade.
Tapi xde perasaan pun.
Simpan ja buat kenangan.
Yang pasti dier gentle la jugak.
Semua barang dier bawak. Xbagi aku pun.

skang pillow ni dah buruk. nak basuh tp xtau nak jemur mane :'{

Mase tu la aku suke jus tembikai.
Sebab asal terjumpe dier kt kafe, dier beli jus tembikai.
Aku pn dah terikut2 ngan jus tembikai.

Time nak balik ke negara asal..
Banyak giler barang dier bagi..
Barang dari sane katenyer..
Tapi aku xguna pun.
Bagi kt abang pun abang xnak.
Dier cakap kot2 mamat tu dah bomohkan.
Hah sengal -___-"
Ade 2 selendang china ke selendang monggolia dier bagi..
Chanteq.. Tapi xreti nak pakai. Simpan ja. huhu

cantik tapi......

~~~~~~


Dan dier caring.
Salu je message wpun dier xde kat Malaysia.
Walaupun aku xbalas pun **sayang dowh kredit**

Masa befday aku tahun lepas..
Dier orang yang paling ingat befday aku..
Seminggu sebelum befday dah start email cakap pasal befday.
Masa befday..
Dier mms satu gambar.
Gambar sejambak bunga.
Background sangat cantik, kawasan padang penuh dengan bunga2..
Dier cakap dier berhenti tepi jalan untuk petik bunga2 tu.
Sweet actually.
Sangat2 terharu..
Sebab my ex yg merangkap kawan sendiri langsung tak wish befday.
Langsung tak ingat.
Dier yang jauh paling awal wish.

bunga2 matahari..nak p sane!

Hmm... gimana dier skang ek?
Agak nyer cmner la rupe dier skang..
Rambut dier..
Haha teringat dier tunjuk rambut dier dulu.
Dier cakap dier buat rambut mcm korea jepun sbb aku suke korea jepun.
Rambut dier time tu mmg encem.
Aku akui.
Memang macam korea jepun.
**dah dier pun kacukan Jepun -__-"

Kita tidak mungkin dapat melupakan orang yang pernah hadir dalam hidup kita.
Biar siapa pun dia.......

itula pentingnyer english education...kerh kerh kerh 

tersengih sorang2 ingat kenangan mase zaman x matured :D



www.tips-fb.com

3 comments:

  1. wuyyoooo~~
    ad fan ah. forener plok tuh,
    dasyat ah sifu nih~~plz tunjuk ajar ku sifu,XD

    ReplyDelete
  2. err.. seyes aku tak pahe ler email itu.. pening english nyer..

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...