♥ ♥ ini geng mafia hifaz ♥ ♥

Friday, April 29, 2011

- Tak Laku? Tak Cantik?? -

Salam..

Korang pernah tak dengar kawan2 korang mengeluh pasal xde boifren?
Mesti pernah kan?
Sama ada kawan rapat ke..
Dengar orang2 di jalanan bercakap ke..
Kadang2 dengar camni ha lebih kurang:


  • "Aku tak cantik,...mestilah xde boifren..xde org nak kt aku..huhu"
  • "Kenapa orang lain cepat je dapat boifren, baru clash dah tukar boifren.."
  • "Abislah aku jadi andartu..xde orang nak. Umur dah 25 tahun  ni..Wuwuwu". **nasib baik aku baru 24. tu pun xsampai lagi. haha**
  • "Aku rasa aku mmg xkan kawen la. Memang xde sape nak kt aku. Semua lelaki dah ade boifren dah."


Ok malas dah nak list kan.
Sebab setiap orang pun ade rase kesunyian. Kesepian. Ingin disayangi.
Tipu la kl cakap x kan.
Aku pun same.

Tadi aku jumpe satu statement ang menyentuh hati..

"Perempuan yang suci adalah perempuan yang dijaga oleh Allah,tidak sedikit pun Allah membenarkan mana-mana lelaki menyentuh dirinya wlaupun hatinya.Kerna Allah terlalu mencintainya."

Tidak perlu gusar andai tiada teman lelaki.
Tidak perlu gusar andai tiada yang menemani.
Ingatlah..
Allah is always by our side.
Allah sudah merancang yang terbaik untuk kita.

~~Senyum dan ucaplah "Alhamdulillah"~~






www.tips-fb.com

6 comments:

  1. insyallah..ada jodohnya.doalah moga dipercepatkan..
    :)

    ReplyDelete
  2. tak pe lah..jodoh d tangan tuhan..

    ReplyDelete
  3. shera: hehe.. ituler kan.. ade jodoh xkemana.. :)

    Syafiq: setuju!

    ReplyDelete
  4. hmmm....nak menghampiri 30 nih lagi beberapa tahun lagi

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...