♥ ♥ ini geng mafia hifaz ♥ ♥

Saturday, November 6, 2010

:: Jumpe Patrick Spongebob ::

'Eh, misscall? Bakpo plok tibe2 call aku ni?'
Benda di fikiran ku bile tibe2 tgk de misscall dr kwn chatting yg dah lame xchat..
Misscall from Patrick Spongebob..
Begitulah yang tertera di skrin hp..
Hahaha.. kl korang usha contact kt hp aku..
Memang korang akan jumpe name plik2..
Hihi dah jadi tebiat letak name org plik2..
Korang blh jumpe Nasi, Patrick Spongebob, Dangdut, Sapo, Retina Mata and so on..
Haha sorry frens (╯_╰)

Patrick ni name betul dier pe ek..
Hahaha seyes aku salu lupe name org sbb aku letak name gtu..
Padan muke mg Pjah.. -_-"

Patrick ni sbb frenster dier dl dier letak name patrick..
So aku letak la kt hp name gtu jugak..ngeh3x..

Ok2..back to story..
Time tu aku kt Burger King KLCC..
Hangout with Geng Poyo
Aku pn sms la dier..
'Salam. Nper call?'
Sms wajib biler tgk de misscall..
Then dier pn call balik..
Tb2 tanya aku katner..
Eh plik betul la makhluk ni..
Dah ler lama dah x contact tb2 tny katner..

Oh rupenyer dier nak datang Bangi keesokan harinya..
Jadinyer dier nak jumpe aku..
Oh My Gucci!
Aku bukan jenis suke jumpe org xknal pun...
Tapi sedey alasan2 aku taknak diterima..
Isk ssh betul la Patrick yg degil ni (╯_╰)
Last2 aku ckp.. boleh jumpe tapi aku nak bwk kawan + kna tgk dulu esok cmner.. xjanji ye..

Esoknyer.. aku ajak member aku jumpe dier..
Alang2 member aku nk g Warta cari cucuk2 nyer..
Boleh la bwk Patrick tu lunch..
So pergi ambik si Patrick ni kat komuter UKM..
Satu hal plak..
Aku bukan knal sgt pun muke dier..wakaka
Nasib baik jumpe orangnyer dgn senang..
1st impression - lain sikit muke ngan gambar -_-"

Rupe2nyer dier de inteview kt Port Klang..
Patutla xkn dari Johor tetibe je kan datang Bangi..

Tapi memang seorang yg poyo + sengal + kelakar..
Adess xtahan nak gelak je..
Yang paling poyo..
Xabis2 ckp aku sombong (╯_╰)
Sampai kat padang UKM untuk ke Warta Bangi..
"Ha ni la tempat kejadian..tempat kejadian..cni r" - Patrick
Aku duk kompius.. ape mamat ni duk membebel ni?
"Tepat kejadian nper plok?" - aku
"Tepat sy main futsal tahun lps la.. suh Fzah mai.. tapi sombong xmari pon"
Adess mengungkit plak dah -_-"
So aku ambik tindakan.. diam je la.. sengih je..sblm aku kna lg teruk baik aku diam..wakaka

Then smpai Warta..
Teman dier makan **sbb ktrg dah lunch**
Kawan aku tanya datang Bangi wat pe..
Ade hal ke saje datang nak jumpe aku..
Dgn selambanyer dier jawab nak jumpe aku..sabo je la..
Nasib aku tak wat jahat..
Last minute cancel xnak jumpe..hahaha

Lepas dier abis makan..
Oh yang ni aku xsuke..
Tibe2 je kuarkan rokok!!
Oh anti!!!
Aku terus bulatkan mate suh dier lari g smoking kt tempat lain..
Nasib baik hormat org.. dier p smoking kt lain..
Jahat plak rase sbb siap halau ngan tangan lagi..ngeh3x..
Sorry ye..sy mmg alergi asap rokok..nnt sakit kepala (╯_╰)


Yang kelakarnyer..
Giler kejap smoking..
Bile dier datang..
Member aku bagi soalan cepu mas..
"Kejapnyer.. sekali sedut ke?"
Wakaka.. giler r sekali sedut..salute~~~~ :D

Pastu dah pusing2..
Balik la..
Lagi sekali lalu padang UKM..
Tibe2 dengar lagi..
"Ha ni la tempat kejadian.." diulang berkali2..
Sabo je la aku.. cam budak2 duk ulang benda same..
Kawan aku tny la tempat kejadian ape?
Terus la dier duk bercerita..
A-Z.. details giler..
Aku dah lupe dah pn bile dier main futsal tu -_-"

Haha..time dier ajak tgk dier main futsal tu..
Seinngat aku time tu weekend..
Susah kot nak dpt bas..
Plus aku bukan minat pun tgk sukan..huhuhu
Nak jumpe dier lagi..
Adesss xsukeeeeeeee segaannnn..... (╯_╰)

Before dier balik..
Boleh plak pesanan tulus ikhlas bagi kat aku..
"Bo bo lah sombong tu.. xbaik sombong2"
@__@
Aiyakkkk kena sebijik!!
Bukan sombong la der..
Saye menjaga tatasusila der.. ngeh3x

p/s: jgn mare ye Patrick..ngeh3x :P

www.tips-fb.com

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...