♥ ♥ ini geng mafia hifaz ♥ ♥

Tuesday, November 23, 2010

:: Keputusan Contest My Bestfriend ::

Salam..

Aritu kan sy de masuk 'Contest My Bestfriends' by Cik Bulat..
Ha.. tadi buka la blog Cik Bulat nak tengok kan..
Eh2 dah ade la keputusannyer..
So meh kita usha..

-------------------------------Peserta-------------------------

Ha..ramai giler kn peserta?
Berdebar2 ni nk tgk menang ke x..
Harapan macam tipis je.. byk gmbr + entry yg menarik (╯_╰)

-------------------------------Peringkat Ke 2-------------------------

Ada tak gambar aku?
Eh2 ade la..
Yang kat atas sekali plg kiri tu..
Yeay suke2 (✿◠‿◠)
Eh2 de gak gmbr dari adik aku si Gee poyo tu..
Plg besar plg bawah tu.. :P

-------------------------------Peringkat Ke 3-------------------------

Cepat2 usha de tak gambar aku?
Eh ade lagi..
Wahhhhhhhhhhhhh...

Eh perasan tak gambar paling besar tu?
Yang laki n perempuan tu..
Aku de bace kt blog peserta ni..
Dier ckp tu Fairuz Q Face..
Betul ke Cik Antgirl?

-------------------------------Peringkat Separuh Akhir-------------------------

Nampak tak? Nampak tak?
Ade gambar aku kan?
Hohohoho.. Adakah aku juara????
Jeng3x........

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

-------------------------------Juara-------------------------
Inilah gambar juara yang telah dipilih oleh Cik Bulat...
Tahniah juara..
Eh2 jap..
Cam knal je gambar ni?
Eh2.. biar betul??????
Gambar aku kah?
**Gosok2 mata**
Betulla gambar aku..
Weeeehhhoooooo..
Yeay yeay juara..
Yeay kite menang **intonasi kanak2 ribena**
Alhamdulillah..
1st time join contest..
Tak sangka menang..hehehe
Thank kaseh Cik Bulat..
Suke2 (✿◠‿◠)
www.tips-fb.com

6 comments:

  1. wa....menang seh.. dapat ape hehe :> congratZ!!!!

    ReplyDelete
  2. BAGUS... I LIKE...!! hahahaha....

    ReplyDelete
  3. nexx: xsure lg la.. tgh tgg hadiah smpi..hihi suke2 ^_^

    fiona: aku lg la like!! haha

    ReplyDelete
  4. jgn lupe tau hadiah tue share2... hihi... ^_^

    ReplyDelete
  5. ha... su baru bkesempatan untuk memblog..hehe.. haa ni nak jawap.. yew.. fairuz Qface. :)

    ReplyDelete
  6. ahahah... omedetou!!!
    *lambat kena tinggal ketapi komuter btul aku ni.. wahahahha.. =))

    -shelalien

    (nk log akaun google pun malas.. )
    (komen under Anonymous.. LOL )

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...